Оформлення, оплата і доставка замовлень. Обмін та повернення

Як оформити замовлення?

  • Ми приймаємо замовлення щоденно через сайт.
  • Замовлення опрацьовуються впродовж доби, крім суботи, неділі та святкових днів.
  • Після оформлення наша менеджерка зв’язується з вами для підтвердження замовлення, уточнення способу доставки та оплати.
  • Якщо ви зробили замовлення у пізню пору дня, то ми зв’яжемося з вами наступного дня.

Як оплатити замовлення?

  • Через реквізити, які вам нададуть після затвердження замовлення.
  • Через платіжну систему LiqPay від ПриватБанку для власників банківських карт Visa або Mastercard. Надійність LiqPay підтверджена сертифікатами GoDaddy Secure Web Site, Verified by Visa та MasterCard SecureCode.
  • Готівкою при отриманні замовлення за умови самовивозу.
  • Платіж після оплати і доставка у будь-яке відділення «Нової пошти» (здійснюється за тарифами пошти).

Який термін доставки та тривалість?

Термін доставки триває до 3 днів.

Відправлення здійснюється щосуботи на відділення «Нової пошти». Також можлива адресна доставка товару. Вона здійснюється кур’єрами служби доставки «Нова пошта».

Доставку сплачують покупці. При готівковому розрахунку клієнти додатково оплачують повернення коштів назад (!Такий варіант доставки можливий тільки за умови часткової передоплати!). Доставка за кордон наразі не здійснюється.

Важливо обов’язково оглянути товар перед отриманням, в іншому випадку жодні претензії щодо зовнішнього вигляду розглядатись не будуть.

Зі своєї сторони ми обіцяємо виконувати замовлення максимально оперативно та допоможемо зробити якісний вибір.

Як обміняти або повернути товар?

Якщо товар з певних причин вам не підійшов, то ви можете його повернути або обміняти впродовж 14 днів.

Перед тим, як обміняти або повернути товар вам потрібно переконатись, що він не використовувався і не є ушкоджений, у тому числі неушкоджене пакування.

Щоб обміняти або повернути товар вам потрібно написати нам на пошту: hello.mediaplatforma@gmail.com

Якщо ви пишете нам, то не забудьте додати приклад фото та описати причину обміну чи повернення. А також вкажіть зручний спосіб доставки. Повернення товару та доставка нового відбувається за рахунок покупця.

 

error: Content is protected !!