Як презентувати ідею для статті?

Процес підготовки матеріалу для публікації складається з декількох етапів, одним з яких є презентація ідеї. Про те, як пітчити ідею для статті та що має входити у пропозицію для публікації читайте в нашому матеріалі.

З чого почати?

Як тільки у вас виникла ідея для написання статті варто думати, кому ви будете її пропонувати. Оберіть декілька медіа, з якими ви б хотіли співпрацювати та проаналізуйте їх контент. Звертайте увагу на те, в якому стилі написані статті на сайті, середній обсяг матеріалів та структуру тексту. Це допоможе вам підлаштувати свій матеріал під актуальний контент сайту.

Після того, як ви обрали видання, то варто прочитати його редакційну політику та вимоги до текстів. Не варто пропускати цей етап, бо може виявитись, що ваша тема не відповідає політиці редакції. Нехтуючи прочитанням редакційних вимог ви можете марно витратити як свій час, так і час редактора. 

Зрозумівши стиль та політику видання, сформулюйте заголовок статті. Бажано, щоб він корелювався із заголовками інших матеріалів сайту як за обсягом, так і за формулюванням. Знайдіть статтю за схожою темою, проаналізуйте її заголовок та основний текст – це допоможе вам створити свій.

Визначте мету своєї статті та коротко напишіть, про що буде ваш матеріал. Доречно буде виписати ключові слова, а також відповісти на основні питання: для кого ваша стаття і чим вона буде корисна для читачів цього медіа.

З чого складається презентація?

Не існує єдиної правильної структури презентації ідеї для статті. Проте, є декілька основних моментів про, які необхідно пам’ятати. Їх можна умовно розділити на декілька пунктів:

  1. Сформулюйте тему листа. Це перше, на що зверне увагу отримувач, тому необхідно чітко окреслити суть вашого звернення. 
  2. Якщо ви пишете конкретній людині, то звертайтесь до неї/ нього особисто.
  3. Коротко розкажіть про себе: як вас звати, хто ви, чим займаєтесь, яка у вас освіта та досвід. 
  4. Представте свою ідею, розкажіть, про що ви хочете написати.
  5. Поясніть, чому ваша ідея є актуальною, унікальною, важливою та/ або цікавою для читачів цього видання.
  6. Додайте чорновий заголовок вашої статті та вступний абзац.
  7. Визначте дедлайн для написання матеріалу та приблизний обсяг.
  8. Напишіть, які джерела ви плануєте аналізувати при написанні матеріалу. За потреби розкажіть, в кого ви плануєте брати коментарі на тему вашої статті.
  9. Залиште свої контактні дані та приклади ваших попередніх робіт за наявності.

Ви можете надіслати презентацію вашої ідеї одразу кільком медіа. Проте якщо ви отримали від когось позитивну відповідь, то одразу повідомте про це іншим. 

Чого не варто робити: 

  • Не надсилайте одразу готову статтю. Не усі статті можуть зацікавити редакцію, тому не варто витрачати марно час на написання цілого тексту. Коли редакція попередньо схвалила вашу ідею, то вона чекатиме на вашу статтю. Якщо ж ви просто відправили готовий матеріал, його можуть навіть не прочитати.
  • Не відправляйте свою ідею ЗМІ, якщо ви не знайомі з їх з матеріалами. Ваш стиль та ідея мають відповідати тематиці медіа.
  • Не ставте собі закороткі дедлайни. Не пишіть, що можете надіслати готову статтю за один тиждень, коли зазвичай написання займає у вас два. Краще дати собі три тижні та спокійно перевірити матеріал декілька разів, аніж поспіхом здавати неякісний текст.  
  • Не здавайтесь. Цікавтесь тим, як проходить розгляд вашої ідеї. А якщо вам відмовили, то попросіть за можливості пояснити, чому ваша ідея не підійшла. 
 
[mistape]

Читати також

error: Content is protected !!